Opinie klientów

Słownikowa definicja słowa opinia to pogląd, czyli subiektywna ocena konkretnej, oceny klientów są bardzo ważne szczególnie w przypadku serwisów czy sklepów internetowych, ponieważ zamawiając pierwszy raz produkt od danego sprzedawcy nie wiemy czy jest solidny i rzetelny, dlatego właśnie warto dodawać ocenę po zrobionych zakupach, aby inni użytkownicy wiedzieli czy wybrali odpowiednie miejsce zakupu. Klienci są różni jedno są bardzo wymagający a niektórzy za bardzo i nikt nie jest w stanie ich usatysfakcjonować jeszcze inni nawet, jeśli mają jakieś roszczenie nie próbują dojść do kompromisu ze sprzedającym tylko od razu negatywnie opisują go a jak wiadomo zła opinia dużo szybciej trafia do kolejnych klientów niż dobra, poza tym często możemy zaobserwować zachowania niezdrowej konkurencji, która to komentuje i wydaje opinie na temat innych by tym samym „przyciągnąć” klientów do siebie. Bez względu, na którą szalę przechylają się opinie trzeba wziąć pod uwagę, że ludzie nie zawsze są sprawiedliwi.
Przeczytaj również: Najpopularniejszy produkt e-handlu
Przeczytaj również: Co to jest e-commerce?
Przeczytaj również: Zakupy spożywcze w internecie