E-commerce na Twitterze
Twórcy Twittera najwyraźniej wyczuwają, że to właśnie e-commerce stanie się przyszłością handlu – z tego powodu postanowili wprowadzić nową funkcjonalność do swojego serwisu.
Użytkownicy Twittera będą mogli już nie tylko oglądać zdjęcia produktów w sieci, ale także od razu je kupić.
Opcję tę po raz pierwszy można było przetestować na początku lipca w tweetach umieszczanych przez amerykański sklep z różnego rodzaju gadżetami Fancy.
Przy postowanych zdjęciach internauci zobaczyli przycisk „Kup teraz”, które kliknięcie przenosiło ich do sklepu internetowego, gdzie mogli zadecydować o transakcji.
Jak na razie z opcji mogli skorzystać tylko amerykańscy użytkownicy Twittera.
Eksperci twierdzą, że prowadzone przez Twittera testy są w rzeczywistości zapowiedzią kierunku rozwoju, w którym portal będzie zmierzał.
Nic dziwnego – umożliwienie internautom sprzedaży to naturalna przyszłość wszelkiego rodzaju portali społecznościowych.
Dzięki nim bowiem zdobywają użytkowników, a umowy ze sprzedawcami są dla nich nowym źródłem finansowania.