E-commerce na Twitterze

E-commerce na Twitterze

Twórcy Twittera najwyraźniej wyczuwają, że to właśnie e-commerce stanie się przyszłością handlu – z tego powodu postanowili wprowadzić nową funkcjonalność do swojego serwisu.

Użytkownicy Twittera będą mogli już nie tylko oglądać zdjęcia produktów w sieci, ale także od razu je kupić.

Opcję tę po raz pierwszy można było przetestować na początku lipca w tweetach umieszczanych przez amerykański sklep z różnego rodzaju gadżetami Fancy.

Przy postowanych zdjęciach internauci zobaczyli przycisk „Kup teraz”, które kliknięcie przenosiło ich do sklepu internetowego, gdzie mogli zadecydować o transakcji.

Jak na razie z opcji mogli skorzystać tylko amerykańscy użytkownicy Twittera.

Eksperci twierdzą, że prowadzone przez Twittera testy są w rzeczywistości zapowiedzią kierunku rozwoju, w którym portal będzie zmierzał.

Nic dziwnego – umożliwienie internautom sprzedaży to naturalna przyszłość wszelkiego rodzaju portali społecznościowych.

Dzięki nim bowiem zdobywają użytkowników, a umowy ze sprzedawcami są dla nich nowym źródłem finansowania.