Czego nie lubimy w internetowej sprzedaży?

Sprzedaż internetowa staje się wśród internautów coraz popularniejsza. Wciąż jednak są w niej pewne kwestie, których klienci e-sklepów nie lubią. Co denerwuje ich najbardziej? Pierwszym problemem wielu e-sprzedawców są przede wszystkim ograniczone opcje dostawy. Coraz więcej konsumentów chciałoby, aby były one bardziej elastyczne i dostosowane do ich potrzeb. Drugim czynnikiem denerwującym klientów jest bardzo słaba integracja wielu kanałów sprzedaży jednak marki.

Jako, że część osób robi zakupy zarówno za pomocą komputera domowego, jak i urządzeń mobilnych, ważne jest, aby ze wszystkich kanałów płynął jednolity przekaz dotyczący firmy. Istotne jest również, żeby obsługa wszystkich kanałów była tak samo wysoka. Trzecia rzecz, której klienci nie lubią w e-sklepach, to zbyt mała ilość informacji o interesującym ich produkcie. Nie da się ukryć, że konsumenci są w tej kwestii bardzo wymagający, a najbardziej działają na nich opinie znajomych i komentarze innych internautów. Mimo tego widać, że e-sprzedawcy starają się poprawić komfort internetowych zakupów.

Ogólna satysfakcja konsumentów z kupowania w sieci ciągle rośnie.